01 June 2011

Väikene küsimus:

Miks keegi ei öelnud mulle, kui hullupööra parem on wordpress???

6 comments:

  1. Ma olen pettunud! Wordpress... Ei ole... Okei.. Ma ei tea...

    Igal inimesel on õigus oma arvamusele, aga... WordPress? Really? Eksnoh... Harjumuse asi võib-olla.

    Ma nutan nurgas natuke... Aga loodan, et sa elad WordPressis ilusat elu ja tuleks sulle vahest meeleldi külla sinna. (:

    ReplyDelete
  2. Oii, kiisukene, ma ei tahtnud siis nii :S Ma olen lihtsalt löödud, et blogger mu niimoodi üle lasi ja pilte enam laadida ei lase. Wordpress laseb mul kolm korda nii palju pilte laadida + menüü ja kõik on nii põnev ja kihvt. Seal saab mõnele postitusele parooli panna ja muud funni :) Soovitan ;)
    Ma luban, et kui ennast sisse sean ja esimese postituse juba teen, kutsun külla.

    ReplyDelete
  3. Ja lisaks saad sa kogu oma praeguse blogi exportida bloggerist ja imortida WP'sse.

    ReplyDelete
  4. Mis siis sai sellest asjast, kas läksid WP peale üle?

    ReplyDelete
  5. Jepp, juba peaaegu 4 aastat vist :)

    ReplyDelete