25 May 2011

Aagua-Marii

Jalutan siin ükspäev koju ja tee peal on viinamäetigu. Siin. Lääne-Virumaal. Korjan ta oma teomaanias üles. Kõige ilusamat sinakas-rohelist värvi. Hõõreldab näljaselt mu kätt. Võtan kaasa. Ta on nüüd minu.

Toiffiga saavad hästi läbi.
Kartsin, et söövad äkki ära teineteist või poeb kumbki neist igaveseks karpi ära.

Venna vahib neid ja pistab kisama. Silmad punased, räägib, kuidas ta peab uue teo ära tapma ja aknast alla viskama, sest see näeb nii rõve välja. Ei suuda vaadatagi enam. Tahab kääridega "punne" ta pealt ära lõigata. Ja et see ei tohi Kristoifferseni juures olla. Sest Kris on "normaalne" ja Aki vastik.
Kui saan põhjalikult selgitatud, et üks tigu ei ole parem kui teine, leiab ta, et kaugelt vaadates on uus tigu okei. Huuh. Oleks Mari kohe hommikul minema viinud, kui venna poleks maha rahunenud ja temaga leppinud.

ps. muidugi ei oleks venna Aaguale viga teinud. ta ju hea poiss. 

5 comments:

  1. Aagua-Marii tundub jah imelik, nagu plastmassist. Kas see on see sama, keda ükskord varem nägid või on viinamäetigudel koloonia Võduverre asustatud?

    ReplyDelete
  2. See ei ole sama. See, keda ma siis nägin, oli mõradega. Nagu oleks mingis kruusakastis siis sõitnud. Aagua-Marii on pisut väiksem ka.
    Ma arvan, et varsti on need meie õues ka :S

    ReplyDelete
  3. Also, ma võtan seda kui kutset msn-i.

    ReplyDelete
  4. Goddamn it! Oleks pidanud siia korra uuesti vaatama! Ma muidu kudusin oma sokke ja vaatasin IT Crowd'i kaks esimest hooaega uuesti ära.

    ReplyDelete