29 May 2011

EEK, someone still loves you!

Muidugi on raha ka eurodena tore, sest jaa ljubljuu deneg. ...aga noo, meie Eesti kopikaid lugesin oluliselt  suurema armastusega.
Et näidata üles austust, võtsin peotäitega Udol allesjäänud rahast 50- ja 20sendiseid. Tahan võimaldada neile väljateenitud koha mu ehetekarbis. Esialgsed kavandid-plaanid:
Idee poolest on nad kõik kõlisevad-läikivad. Suured ja uhked. Ma ju vana mustlane - armastan selliseid asju.

Kunagi pidasin lahedaks ühte poissi, kes kogus 5sendiseid. Vedasin talle aeg-ajalt neid kooli. Üheks sünnipäevaks ajasin talle kokku nii 20 tükki. Seoses sellega, et ta tellis sünnipäevaks mult midagi väga konkreetset (ja midagi väga teistsugust), jäi see kingitus ene pidu klassiõe korterisse. Olen valmis nt 20 euri peale kihla vedama, et ma ei näe neid sente enam kunagi. Sest ma tean, et need jäid sinna korteri. Aga tema ütles hiljem, et need jäid ta sõbra autosse. Nii kahju. Neist saaks kõige kihvtimad kõrvakad.

Paberraha mul enam pole. Aksessuaarimaterjalina teda niikuinii hinnata ei oska. Las ta siis jääda südamesse ja fotodele :)

No comments:

Post a Comment