27 May 2011

Oi. Kas nüüd ongi lõpp?

You are currently using 1023 MB (99.99%) of your 1024 MB.

4 comments:

  1. Lähed Wordpressile üle?
    Aga vaata, et sa mulle ka oma blogi aadressit jagad. Ma loen sinu blogi tihedamini kui ajalehte :)

    ReplyDelete
  2. Lugesin seda kommentaari; uurisin wordpressi kohta:
    "everyone’s free upload space has been increased 60x from 50mb to 3,000mb. To get the same amount of space at our nearest competitor, Typepad, you’d pay at least $300 a year. Blogger only gives you 1GB"
    Läks loosi. Registreerusin. Aga ma olen liiga superväsinud praegu selle ilusaks tegemiseks.
    Kui välja puhanud normaalselt olen, teen ta mõnusaks ja annan kindlasti Sulle ka teada ;)

    ReplyDelete
  3. Sa saad WP panna ka oma serverisse jooksma ja siis võib olla sull ka 250GB ruumi :)

    ReplyDelete