28 May 2011

Kõik on parem jälle.

Ma tahan, et te teaksite, et kõik on hästi. Uue blogiaadressi annan inimestele pigem isiklikult, eks. Küsige, kui näete mind :)

Tegin ennast terveks. Kohe selgitan. Istusin bussis. Kaks vaba kohta oli ainult: minu juures ja poisi, kes mu taga istus, kõrval. Ta oli kuskil vennavanune või pisem. Tal oli megasuur seljakott+spordikott. Tuleb peale mingi hääg, kõnnib mööda minu pingist ja tahab istuda selle väikse poisi kõrvale. Ütleb, et ta koti eest võtaks. Poiss keeldub. Ei taha. Eit lõugab üle bussi, et poiss talle VASTU EI HAUGUKS. Poiss mattis ennast siis selle kotikuhja alla ja eit sai istuma. Hetk hiljem sai ta kõne ja läks bussist maha. Ja siis selle eide tuttavad bussi lõpus vingusid ja naljatasid terve tee, et "kasvatus või asi" jne. Poiss nuttis Rakvereni. Kirjutasin talle kirja.
Läksin taga koos Teatri peatuses maha, et see üle anda. Vajutasin selle ta kätte ja kõndisin kiiresti tööle. Terve päev oli imeline. Inimesed ei ajanud närvi ega midagi. SA oli 5midagi.

Nüüd on küll kahjuks mu ruum selles blogis kulutatud ja kolin ära.
Pisike kuhi piltidega drafte mul on, aga all in due time.

1 comment: