29 May 2011

Kevadine suurpuhastus


Koristan oma tuba juba mingi 3 nädalat järjest. Peaaegu täiesti tulutult. Ainuke tulu on see, et saan oma aja kasutatud millegi peale, mis pole superebatervislik.

Ma vajan Teilt nõu. Järgmised ~10-15 postitust (juba pooleldi valmis ehk laetud piltidega draftid) on viimased võimalused kunagi üldse siia blogisse kommentaar kirjutada. Miks mitte nüüd, kui ma vajan Teie abi?
Kuhu teha uus blogi? Kus oleks unlimited space? Kas ma peaksin siia lingi ikkagi jätma, kui uus püsti on pandud?
Eile jalutasin privaataudientsilt kell 3 öösel koju. Naeratasin. Ja mõtlesin uue nime välja. Tuli ise mu juurde.

4 comments:

  1. Purchase additional storage

    Google storage is shared between Gmail, Picasa Web Albums, and Google Docs. You get extra space in all these services, in addition to your current free quota.
    Select a plan:

    20 GB ($5.00 USD per year)

    80 GB ($20.00 USD per year)

    200 GB ($50.00 USD per year)

    400 GB ($100.00 USD per year)

    1 TB ($256.00 USD per year)

    Your new plan will automatically renew each year, but you can disable auto-renewal at any time by returning to this page and choosing the free plan. We will contact you 30 days prior to renewal.

    ReplyDelete
  2. Kurb, et suu ruum täis sai. Ma ei saa aru, et kuidas see saab täis saada, aga... Kurb on. Ma ei taha vist aru saada.

    Ma ei oska pakkuda, et võiksid kuskile kolida. Ma ei oska mujal ise blogida. Aga ma tahaks ka ikkagi lugeda, kui sa blogid. Sest mulle meeldib lugeda. (:

    ReplyDelete
  3. Ma olin ka nagu what?!?!?!, aga nii on. Rohkem pilte üles ei mahu :(
    Annan Sulle hea meelega teada, mis must edasi saab... kui selles selgusele olen jõudnud :D
    Ma ei taha ise ka siit ära minna, sest blogger on kõige normaalsem ja kodusem. Teine valik oleks tumblr, aga ma nagu ei sobiks kuidagi sinna.
    Troubled times. Nomaitia.

    ReplyDelete
  4. Kuhu teha uus blogi? Kus oleks unlimited space? Kas ma peaksin siia lingi ikkagi jätma, kui uus püsti on pandud?
    Tee uus blogi bloggersse, pole küll unlimited space, aga vähemalt oled harjunud. Samuti võiksid siia viimaseks postituseks panna oma uue blogi lingi.

    ReplyDelete