20 May 2011

Tsau, Äti :)


Sõidan bussiga tööle ja kuulan mugavalt taga istuvate laste juttu pealt. Räägivad vaimudest. Õuduslood. Üks räägib, et kui tunned külma, kui ilm ise okei ja/või oled soojalt riides, on kellegi (paha) vaim su juures. Ja kui tunned sooja kohalolu, siis on see Su kaitseingel. Mõtlesin kohe Äti peale. Olen ta peale üldse terve päeva mõelnud. Ma ei saanud küll ta hauale minna, aga ühistes mälestustes tegin ühe tripi ära küll.
Veel sai täna ühe vana sõbra peale mõelda. Selles küll-ma-ikka-olen-üks-isekas-munn-toonis. Tal on sünnipäev. Oli. Kell on mingi 1:35. Seega eile. Me saimegi siis väga hästi läbi, kui ma oma vanaisa kaotasin. Kui ma järjest sügavamale depressiooni ära irdusin, kaugenesin ka temast. Aga iva on selles, et kui ma veel okei olin, olin nii pime ja/või munn. Ta nagu ilmus mulle töö juurde, et mind üllatada. Lasi oma megaisiklikke laulusõnu lugeda. Viis kenasti koduukse ette ära, et kuskil tee ääres jalutama ei peaks. Kirjutas must laulu. Ja ta ei raatsinud öelda, et tal on sünnipäev, kui ütlesin, et paar tundi tagasi nägin enda vanaisa täiesti elutult voodi peal vedelemas. Lihtsalt täiesti surnud. Kõik ta teadmised, ilu ja elu läinud. Paratamata. Valuks pöördunud.
Aga ta oli väga hea. Hoolisin tast küll ja tahtsin, et tal hästi läheks. Aga see oli ka kõik. Nüüd on mul lihtsalt hea meel, et ta on kellegagi, kes teda hinnata oskab.

Rakveres oli täna laat. Olin megasocial, et keegi paha nägu ei teeks, kui pilte klõpsin. Küsisin igasugu asju ja kiitsin kõike, mida nägin. Jõle pull värk. Sest kõik oligi ülilahe. Voolaks pappi taskutest üle, oleksin kõik tühjaks ostnud :)


Ostan kuskilt vildikad. Suvine joonistamisisu vist peale tulnud. Ei tea, kauaks teda jätkub. Vildikad ise on imelised. Nad on lastele mõeldud, lähevad veega kenasti laiali.
Tegin oma ristilehe ka vähem depressiivseks.
Ostsin nad üldse Elerini kollase highlighteri järgi. See tüdruk hoiab mul tuju üleval. Ma ei tea, kui rõõmus ta selle üle on, et tast nüüd siin kirjutan, aga ta on super ja ma tahan selle välja öelda. Sest ma usun, et esmapilgul võib ta sellise pöörase party&football-whooo-hoo! -mulje jätta (mis poleks muidugi vale), aga minu üllatuseks ta arvutab igasugu asju kogu aeg välja. Arvestab nagu. Et mis kellaks peaks kui palju tellimusi olema, et norm täis saada jne. Väga tark ja sellise superkiire taibuga. Ja ta teab ajalugu. Inimene, kas saab aru reference'idest. Aitäh, Jeesus! Ma lihtsalt naudin temaga rääkimist. Ja ta ajab naerma, kui olen telefoni otsas masendusse vajumas. Ja siis imestab, et miks ma talle erinevate asjadega olen valmis vastu tulema. Tal pole vist aimu ka, kui hädavajalik ta praegu on :D

1 comment:

  1. SA OLED NAGU REAALSELT ÜLI HEA INIMENE, SELLE PÄRAST MA ÜRITANGI HEA SU PIHTA OLLA, KUIGI TÖÖ MU ÕELAKS TEEB.
    JA SEE TEKST OLI ÜLI VAJALIK, KUNA MA OLIN JUST ÜLI PAHA ÜHE VÄGA ÄGEDA KUTI VASTU, KUNA TA JÕI ÜLE.
    AGA JAH, SA OLED MU LEMMIK INIMESTE ESIRINNAS.
    SRY CAPS LOCKI PÄRAST, AGA MA TAHTSIN ET SEE TÄHELEPANUVÄÄRNE OLEKS.

    ReplyDelete