30 March 2011

★awesome★

Kell on 3:36 öösel. Hommikul? Arvatavasti on praegu päiksekiir sellepärast olla, et ärkasin enam-vähem enne kahte. Päeval. Ei jõudnud bussile ja jäin tööle peaaegu hiljaks. Peab ikka musirull olema, et on probleeme poole viieks päeval tööle saamisega :)

Juhtusin Rakveres AQVA Spa juurest mööda jalutama ühel päeval ja seal on mingisugune söögikoht kohe üle tee vastas. Kebab või midagi. Point on selles, et tal olid tähed kahel pool.
"Haha, hea Hesburger oled sa!!" :D
Sest silme ette lõid kohe Hesi sildid ja logod.
Jäin tõsiseks ja leidsin, et ma olen ikka üks megafeil ajupesutibu küll: ★awesome★!!!
Itsitan. Kui Hes nii mõnus poleks, ajaks kettasse küll. Tihti on nii, et värvid ja kujundused, mis enda meelest ise kokku oled pannud, on kuskilt reklaamist subliminally tulnud. Hesi ma ei jõua, aga aeg-ajalt tantsida saan: vahetasin nime ära.


Täna pidin inimestele tõsise häälega pakkuma toodet nagu AlfaVit. Pane rõhk, kuhu tahad, ikka tunne, nagu soovitaksid kliendile eriti tasemel tuppe :)
Muidu oli kena päev. Eriti ei pahandanud muga keegi. Feikhääl on hakanud ka üle minema. Sain ainult 3 tellimust, aga see katab mu sõidukulud, seega ei kobise. Nagu saaks koolis käimise eest palka. Üks tüüp töö juures on hakanud silma paistma. Esmapilgul tundub suvaline, aga kui ta fliisi alt üht tätoveeringut sipsu näha oli, hakkas arvamus temast paisuma. Pausi aja mainis, et tal on see aasta juba mitu korda traumapunktis käinud. Korra pimesoolega. Korra. Pimesoolega. Olen välja snaipinud selle, et ta väga ei taha vist elada või usub millegipärast, et tal on vaja kannatada. Sest ma pole kunagi laivis nii armilist vasakut ja nii ilusat siledat paremat kätt näinud. Loodan, et tal kaob see vajadus ära. Mingid interventionid on selles mõttes nõmedad. Inimene peab ise üle saama.

Ootan suve. Eelmine oli nii ilus.

Käisin osta.ee-s monokinisid
otsimas. Üks must oli, aga ma tahan värvilist. Näeksin selles super välja, sest olen juba praegu mõnusalt nälgind.
Suveks olen modell valmis :P
Usun, et leian ka sellise. Muidugi tohib Hea Lugeja mulle ise õmmelda, osta ja/või saata :) Kõigega on nii: mul läheks veel vaja uut mobla ja kaamerat.

 
Tänaseks vist aitab. Vabandust, tahtsin öelda "praeguseks".
Kummaline, et täna ei teinud väljas ühtegi pilti, aga kui üks teine päev jäi fotokas kiirustades maha, ajas seda märgates iiveldama ja nina läks seest ülevalt valusaks.

Aitäh Teie aja eest, ilusat õhtut ja kõike head!

No comments:

Post a Comment