26 March 2011

izvinite!

...on uus lemmiklugu :)
Aruandesse läheb see nime all "võõrkeelne". Tundub nagu upgrade. Sest enne ei tahtnud üldse inimesega rääkida, et aruandesse saaks lõpliku märke kontakti kohta panna. Nüüd sobib ka see, kui pean ütlema ainult dasvidanja. Võimalused on tellijad, ei, vale(number ei ole kasutusel), võõrkeelne ja olemas. 2 down, 3 to go.

Täna on naljakas ilm: küll paistab päike, küll möllab torm. Tee on ka hea rõve, kardan selgroogu pooleks raiuda. Eile kukkusin nagu vanaeit. Loe: üliodavalt puusa peale ja vedelesin seal paar hetke, et aru saada, kas peaks kohe lihtsalt kiirabi kutsuma. Täna olen targem: 
Eile olid mul musta värvi püksid. Ka megaarmsad. Miks ma seda mainin? Läksin täna bussi. Juht vaatab mu pükse ja ütleb: "Sulle sobib punane paremini kui must ;)"
Naeratan: "Aitäh!"

Ilus on näha lippe pooles vardas. Meeldib, kui austust avaldatakse ja meeles peetakse.






Paar inimest ei ilmunud suvalt tööle. 3 tavatöötajat oli kohal. Muidu on meid ~8. Täna saan 3 tellimust. Natuke sõimata-riielda. Sain ka täitsa okeilt suhelda. Rääkisin töökaaslastega tavalisest rohkem juttu. tegin pahandust. Olin nii näljane, et kohutavalt paha hakkas. Värisesin ja värki. Elu lõpuni hoian pahandusest vist eemale.
Boss tuleb enne päeva lõppu. Ütleb: "Enne kui ülevalt vaadatakse, et Sul nii sitad tulemused, annan siin teise ülesande. Tutvu nende materjalidega esmaspäevaks."
Pean müüma asju, mis pole inimesele sobinud. Uuesti. Ja suuremas koguses. Tehtav?

Living for the weekend.

2 comments:

  1. Punased teksad on tõesti ilusad. (:

    Mul on vääääga-vääääga sarnased teksad... 365 sunshine?

    ReplyDelete
  2. thanks :)

    mul suvalised püksid kaltsukast (Y)

    ReplyDelete