02 March 2011

kui juba Paidesse minna

Paadi silmad vaadatakse üle.
Pisike reality check sellega seoses: silmaarstil peaks ikka regulaarselt käima.
-Jah, ema :D
Sellega on plaan päevaks ellu viidud.
Selver on neil ka lahe.
Sööme bussipeatus-burksikohas üliparmult friikaid ja burksi.
ÜLIHEA BURGER! Parmaatidele kohaselt oleme tänulikud ka soojuse eest, mida putka pakub :D
Lähme bussijaama hängima. Olen selleks hetkeks ülivittus ja lärmakas. Käitun, nagu teaksin kõike ja mängin tour-guide'i. Laulan Kings of Leoni Back Down South'i ja No Money't. Peale minu üürgab see ka mu telefonist. Kõik istuvad pohhuilt ega ole häiritud. Bussijaamatöötajad ajavad oma asja ega vaatagi. Kas ma olen maininud, et Paide on lahe? :D Demonstreerin Paadile, kuidas nägi välja üks häbiväärsemaid hetki mu elus. Naerame ülikõvasti. Ronin talle kaksiratsa sülle: "MA ARMASTAN SIND! Aga miks olen ma alati päeva lõpuks purjus, kui Sinuga kokku saan???"
Läheme peaaegu tülli aastavahetuse teemat arutades, aga õnneks on Paadil nii palju aju, et ei anna mu provokatsioonile järgi. Jood äkki veel ennast ülisõjakaks ja kisud tülli inimesega, kes aastaks ära läheb? ...sest siis ju juhtub ära leppima küll? Olen targemaid asju teinud. Räägime asjad more or less selgeks.

No comments:

Post a Comment