24 March 2011

Number ei ole kasutusel...

...is music to my ears. Tore muidugi, et kõige rohkem meeldivad sellised kõned, mis ei saa aset leidagi. Way to go! 

Olin siin vihane, väsinud, frustreerunud, pahane, solvunud. Nagu midagi oleks tõeliselt valesti.
MIS siis? Istusin maha ja jäin sellele mõtlema. Sügavuti. Konstruktiivselt.
  • Muidugi on mulle see nõme, et Paat ära läks. Seda ei saa ma muuta ja ei taha ka, sest see on ülivinge, et ta selle nalja ära tegi ja siit minema keris. Täpselt nagu ütles. Tema tegemisi saab jälgida muidu siin. Kui ta ära läks, jäi meil üks ülisuur issue poolikuna õhku. AGAMIDATEGITETEIESELAJAL???? on mu sees ja ei saa rahu. Üks. Kõik ignovad teemat, seega pole mul aimu ka, mis lahendus oleks.
  • Oluliselt rõõmsaks ei tee, et inimene, kes on mu hea sõber olnud isegi kauem kui Paat, mind konkreetselt väldib. Kõige rohkem meeldib see, et ma ei tea, mis selle põhjustas. Kaks. Esimene reaktsioon, mis mu aju välja pakkus, oli sa-peaksid-rohkem-valetama-ja-feikima-keegi-ei-saa-ju-rahul-olla-SINUGA. Õnneks olen hakanud märkama, et esimene reaktsioon on mingi mutant-baby, mis on koledate elukogemuste ja ebaadekvaatesete nõuannete räpane love-child. Lahendus? Kust ma tean? Soovin talle palju õnne sünnipäevaks, kui tuleb. Ja loodan, et tal läheb hästi elus.
  • Mul ei olnud hetke ka, et Anuga normaalselt RÄÄKIDA. Kolm.
  • Olen töö juures hunnik feili. Neli. Õpin või ei õpi. Olen viisakas või ei ole. Kiirustan tekstiga või mitte. Ma olen seal õppinud palju konkreetseid asju, mis peaksid soodustama seda, et saan tellimuse. Ma tahaksin sellised omadused ja oskused omale külge kasvatada, et see tuleks mul mugavalt ja automaatselt. See nagu point ongi, miks ma seal käin. Ainuke asi, mida ma olen omale külge kasvatanud on üldine arvamus inimestest, kellel on lauatelefon. Ja see ei ole hea. Ma ei taha kellelegi pettumust valmistada. Tahaksin SA10+'i ja kiita. Aga ma pole seda väärt ja ma pole seda välja teeninud, sest ma ei oska niimoodi inimestega suhelda. Lahendus? Harjutan rohkem ja teen nii hästi, kui suudan. Pean vastu 3 kuud või päevani, mil mind lahti lastakse, või Udo töö juures vaba koht avaneb.
  • Kulutasin konna suust (the official photography trust) oma 10 EURi ära. Nüüd saan omale kaamera tinistada. Ja sama tehnikaga filmirullidest fotod saada. Viis -no money. Lahendus? -Kuskilt kuidagi saab, kui vaja on?
  • Ma ei taha seda külma ja odavat ilma enam. Mul on kogu aeg külm, mu spinaalkanal streigib iga kod, kui selline vesine külm-tuuline ilm tuleb ja mul on sellest lihtsalt kõrini. Viis-kuus-seitse. Need on asjad, mida ma ise muuta ei saa. Receive the Power of ESTONIANS!: odava sita ja piina talumine :) 
  • Aega pole söömiseks, magamiseks, blogi jaoks ega pildistamiseks. Ma ei saa käia üritustel ega inimestel külas. Riided tuleb ka hetkega valida. HeXXXi sõnadega: you need to plan your time better. Jah, olgu, aga ma teen asju, mida ma tahan ja neid on ühe päeva jaoks piisavalt, et mul on kõige jaoks ülivähe aega. Sucks ass. 8kordselt. Quit job&marry rich :)
  • A. Ma ei tea. Ma tõesti ei tea. "All in due time, Arthur!"? 9ja10
Nojah, selge, nüüd lähen eluga edasi ja olen normaalne.
Kuni mured ja probleemid mu meeled taas ähmaseks teevad ja sisendavad, et kõik ongi halb. Aga ei ole ju. Siis tuleb jälle oma asjad läbi mõelda. Ja naeratada.

2 comments:

  1. http://www.ej.ee/est/11055__klienditeenindaja

    ReplyDelete
  2. ma kirjutasin sellele onule, et mis töökohustused on. ütles, et saadaksin cv. Ja see oli kõik. Lasen üle. Kuigi tundub megapöörfi.

    ReplyDelete