06 March 2011

Tiimikas

Peale selle, et kodus kasutuna vedelen ja every now&then kuskil vabatahtlik ja/või joobes olen, osalen äriprojektis, mille läbi olen kohanud kõige uskumatumaid inimesi. Nad on nagu normaalsed, aga elavad kui topeltelu, sest kui tööpäev läbi saab, muutuvad mingisugusteks ambitsioonipommideks ja teevad igasugu fun&väljakutsuvaid tegevusi, et jõuda sammuke lähemale oma unistustele. Täna käisin mõne sellisega kokku saamas.
Kuna täna valimised, läksime terve kambaga Kadrina.
Eile tegin valijakompassi testi. Minu vaated ühtivad suuresti IRL-iga. Isa soovitas ka kandidaati. Tõlge: issi istus köögis enne tööd, ma võtsin kohvi. Olime vait. Küsin: "Kelle poolt ma hääletama peaksin?"
Saanud vastuse, ütlen: "okei," ja lähen köögist üles oma tuppa.


Need meeletud vallid kõikjal on nii lõbusad. Pants ja Sancho ronisid ühe otsa ja tahtsid, et ma teeksin pilti nii, et kirik tunduks megapisike. Plaan oli seada Pantsi käsi hoidma risti torni tipus. Odavad juhendamisoskused koostöös naeruvärinatega võimaldavad mul teha megafeil pildi :)
I think it's beautiful. Mu õde on ka superilus.
Venna ja Pants lähevad koju, ma suundun tiimikale. Nagu mainitud, on need tüübid ülilahedad. Kuni ootame kõigi saabumist, sisustame aega suvalise ages 4+ mänguga, mis on oodatust kihvtim.
Saame hoo sisse ja teeme ära palju kasulikku.
Seda on raske selgitada, aga minu puhul oli selleks näiteks see, et ma muretsen, et üks tüdruk arvab nüüd, et oma olen lesbi või tahan ennast ära tappa ja solvusin ühe teise peale nii hinge põhjani, sest ta ütles üleolevalt:
"HAHAHAHAHA, kui sa *sedagi* teha ei julge, siis kuidas sa veel *seda* julgeksid. HAhahahaha!"
Feikisin: näkku tuli sõbralik naeratus ja suust alandlik-kahtlevalt kõlav "eiteajah..." ja uus teema.
Peas kumises see Julian Assange'i intervjuu, kus ta ütleb:
"I have enough anger to last me 100 years. But I will channel that into my work."
Ma saan sellest tädist 1000 korda paremaks. ...mmm, make it a 1000000.

Väga hea produktiivne tiimikas, ühesõnaga.

No comments:

Post a Comment