22 March 2011

love you, bass

Õhtune vahetus on hea asi, sest päeval olen üksinda kodus. Siis saab bassi põhja panna (Y)

Oasis - Don't Look Back In Anger (hooky dubstep remix) 0:41

Panin mussi põhja, bassi ka. Tunda, kuidas see mu kehast läbi läheb... awesome, noh. Tuli meelde, kui Tartus kompuutertomograafiat tehti. See olevat nagu 70kordne röntgen. Ehk nii palju kiiritust nagu sinust oleks just tehtud 70 röntgenpilti. Kunagi sain ühe neuroloogi käest riielda, et olin lasknud endast kahel järjestikul aastal röntgenpilti teha. 2 pilti kahe aasta peale oli palju. Töövarjupäeval öeldi, et kompuutertomograafia lahutab kohe elust 5 aastat maha. Praegu tuli meelde selle pärast, et kui ma seal lebasin ja nad masina tööle panid, TUNDSIN kiirgust. Hästi imelik ja vastik tunne oli. See läks must lihtsalt läbi. Tunda, et miski läheb vaevata läbi mu füüsilise keha... Rõve elamus. Nagu ma oleksin selle vana telekasahina sees. Selline tumehall-must sahin. Minust läbi. Hiljem rääkis üks kutt, et ta on tavalist röntgenikiirgust tundnud ka. Nii tundlik ma vist pole. Sest seal pole ma kunagi aru saanud, millal nüüd pildistavad ja millal mitte.

Bass on oluliselt vingem :)

2 comments:

  1. BIG Laik! kui just et "10 aastat" kaduma on läinud, samas ma sellesse ei usu...
    aam igal juhul - lugesin postituse läbi.
    selleks hetkeks oli lugu ära bufferdanud ja panin loo käima.. mul on siuksed nööbid klapid, mis kõrvas teevad suht porgandi häält - silmi sulgedes võisin vanduda, et minust tehti päris mõni röntgenpilt selle loo jooksul...
    ...huvitav mis pildi nad said?
    igal juhul fadeaway
    awsom thanx :D

    ReplyDelete
  2. VOT SIHUKESTE POSTITUSTE PRAST MA SIND PAAT ARMASTNGI, JA SINU BLOGIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!1111111111

    ReplyDelete